Huoneen pakopelien varausjärjestelmää koskevat toimitusehdot
Voimassa 1.8.2025 alkaen
SÄHKÖISET VARAUKSET
Nämä ehdot koskevat kuluttajien Huoneen sähköisessä varausjärjestelmässä tekemiä pakopelien varauksia.
Varausjärjestelmä ja verkkokauppa
Lukittu huone Oy (y-tunnus 3502880-4) myy varausjärjestelmänsä kautta tiettyyn ajankohtaan sidottuja pakopelikertoja täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Varaaminen
Varaus tehdään Huoneen varausjärjestelmässä ja se astuu voimaan varaushetkellä.
Varaaminen oikeuttaa yhteen pakopelikertaan varauksen yhteydessä ilmoitettuna ajankohtana maksua vastaan. Maksaminen tapahtuu pankki- tai luottokortilla Huoneen toimipisteessä Tapiolassa.
Sinun on saavuttava paikalle 15 minuuttia ennen varattua ajankohtaa. Mikäli et saavu ajoissa ja pelisi alku viivästyy, pelisi loppumisajankohta ei kuitenkaan muutu. Myöhästyminen siis lyhentää käytettävissäsi olevaa peliaikaa.
Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Varaamisen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja käytetään varauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen sekä varausta koskevaan olennaiseen tiedottamiseen. Varauksia tehdessäsi sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen
Varatun pakohuonepelin voi maksaa:
Huoneen toimipisteessä debit- tai luottokortilla, lahjakortilla tai Huoneen verkkosivustolla mainituilla muilla maksutavoilla.Pakohuonepeliä ei voi maksaa käteisellä.
Varausvahvistus
Onnistuneen varauksen jälkeen varauksen yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen lähetetään varausvahvistus. Vahvistusviestin lähettäminen edellyttää voimassaolevan sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Viesti sisältää sähköpostiosoitteen, josta voit tarvittaessa kysyä lisätietoa tai antaa palautetta varauksesta ja johon voit tarvittaessa peruuttaa varauksen tai muuttaa sitä.
Varausten peruuttaminen ja muuttaminen
Sähköisesti tehdyn varauksen voi muuttaa tai sen voi peruuttaa lähettämällä viestin vahvistussähköpostissa olevaan sähköpostiosoitteeseen. Muutokset ja peruutukset on tehtävä viimeistään 24 tuntia ennen varattua ajankohtaa.
Ongelmatilanteet
Kuluttajansuojalakiin 9.1.2016 lisätyn säännöksen mukainen tiedonanto erimielisyystapausten varalta:
- Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
- Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
- Verkossa tehtyjen kauppasopimusten osalta on myös mahdollista käyttää EU:n verkkovälitteistä riidanratkaisufoorumia.